LGD realizowały lub finansowały masę ciekawych projektów/inwestycji. Jeśli uważacie, że któreś z Waszych przedsięwzięć jest tym, które może zainspirować innych do podjęcia podobnych działań i chcielibyście się nim podzielić, zachęcamy do przesłania informacji o nim wg niżej wymienionego formatu. To ułatwi nam ich przegląd i ich późniejsza prezentację.
Pamiętajcie, że nie musza to być projekty, inwestycje realizowane z LEADER'a. Obecnie jak zauważyliście przynajmniej raz w tygodniu na profilu https://www.facebook.com/PSLGD zamieszczamy opis dobrej praktyki.
Projekty opublikujemy na naszych stronach:
1. www.pslgd.pl
2. www.liderpojezierza.pl
3. www.lgd-pz.pl
gdzie stworzona zostanie sekcja Dobrych praktyk,
a) tytuł działania,
b) nazwa LGD,
c) nazwa organizacji/instytucji/firmy realizującej projekt/inwestycję,
d) opis (600-700 znaków),
e) wartość dofinansowania,
f) źródła dofinansowania,
g) nazwy partnerów,
h) linki do stron www, mediów społecznościowych wszystkich organizacji zaangażowanych w realizację projektu,
i) ewentualne linki zewnętrzne (np. wzmianki w prasie),
j) 3 zdjęcia w dobrej rozdzielczości z realizacji projektu wraz z informacją kto jest autorem zdjęcia i oświadczeniem o przekazaniu praw autorskich,
k) aktywny numer telefonu do osoby, która o projekcie może powiedzieć coś więcej.
Opis projektu należy przesłać na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.