Rozstrzygnięto konkurs na logo i hasło międzynarodowego projektu współpracy pn. "Marka turystyczna, siec ekomuzeów".

Drukuj
wtorek, 12 maj 2020 Michał Kasprzak Kategoria: Marka turystyczna- Sieć Ekomuzea Odsłony: 47911

Celem Konkursu było uzyskanie projektu graficznego loga i hasła promocyjnego będącego symbolem wspólnego projektu, które będą elementem oficjalnej identyfikacji wspólnym dla wszystkich partnerów. Powołana przez organizatorów Komisja Konkursowa dokonała oceny kierując się następującymi kryteriami: oryginalność, czytelność, funkcjonalność, nawiązanie do historii obszaru, tradycji, kultury oraz przyrody. Zaprezentowano 5 prac konkursowych, które wcześniej zostały wyłonione przez poszczególnych partnerów projektu współpracy spośród zgłoszeń, które wpłynęły do każdego z nich.

 

Mamy zaszczyt oraz przyjemność ogłosić, iż laureatem konkursu na główne logo i hasło promocyjne projektu współpracy „Marka Turystyczna- Sieć Ekomuzeów” został :

Pan LESZEK WŁODKOWSKI-MOSZEJ, za pracę konkursową złożoną do „Lidera Pojezierza”.

Gratulujemy!

Gratulujemy także laureatom wybranym przez poszczególnych partnerów projektu. Pozostałe prace konkursowe w załączniku nr. 2

Wszystkim, którzy złożyli swoje prace serdecznie dziękujemy za udział w konkursie.

 Konkurs na logo i hasło promocyjne  został zorganizowany w ramach realizacji Projektu współpracy pn. „Marka Turystyczna- Sieć Ekomuzeów” w ramach działania „Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER” w ramach poddziałania 19.3 „Przygotowanie i realizacja działań w zakresie współpracy z lokalną grupą działania” Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

Załączniki:
Pobierz plik (Posiedzenie Komisji Konkursowej.pptx.pdf)Posiedzenie Komisji Konkursowej[ ]1248 kB
Pobierz plik (Załącznik nr 1 Główne logo i hasło PW MT-SE.pdf)Załącznik nr 1 Główne logo i hasło PW MT-SE[ ]202 kB
Pobierz plik (Załącznik nr 2 Laureaci konkursu- wszyscy partnerzy.pdf)Załącznik nr 2 Laureaci konkursu- wszyscy partnerzy[ ]370 kB
Tagged Under